نحوه تعویض نوار گسکت یخچال فریزر میشل
نوشته شده توسط : lg

نحوه تعویض نوار گسکت یخچال فریزر میشل

مراحل تعویض نوار گسکت یخچال فریزر میشل

اول از همه نوار گسکت درب را بررسی تا ببینید که خراب شده است یا نه. و اینکه ببینید که یخچال فریزر میشل تراز است چون که اگر یخچال تراز نباشد درب درست بسته نمی‌شود.

اگر نیاز است که نوار گسکت درب را تعویض کنید ولی نمی‌دانید از کجا شروع کنید ما در اینجا نحوه‌ی صحیح تعویض نوار گسکت را بدون اینکه آسیبی به یخچال فریزر بزنید ما شما را راهنمایی می کنیم.

راه‌های متفاوتی  برای در آوردن نوار گسکت وجود دارد که به مدل یخچال فریزرتان بستگی دارد. در برخی مدل‌ها کافی است که نوار گسکت را به بیرون بکشید تا در آید. در برخی دیگر باید نوار گسکت را ببرید تا از یخچال میشل جدا شود و در مدل‌های قدیمی‌تر زیر نوار گسکت پیچ‌هایی وجود دارد که باید آن‌ها را باز کنید.

ابزار مورد نیاز:

قدم اول – توصیه‌های ایمنی

اول ایمنی! مطمئن شوید که برق یخچال فریزر میشل را قطع کرده باشید قبل از اینکه کارتان را شروع کنید.

قدم دوم – نوار گسکت قدیمی را در آورید

خیلی ساده است! تنها چیزی که لازم دارید این است که انگشت‌تان را به زیر نوار گسکت ببرید و زیر آن بکشید سپس به آهستگی آن را از درب جدا کنید.

گسکت

قدم ۳ – جا انداختن نوار گسکت جدید

حال وقت آن است که نوار گسکت را روی درب یخچال میشل نصب کنید. بهترین راه شروع کردن از گوشه‌ی بالا است فقط کافی است که نوار گسکت جدید را در جایش فشار دهید در ادامه قسمت بین گوشه‌ها را قبل از اینکه گوشه‌ی بعدی را جا بیاندازید در شیار فشار دهید. سپس گوشه‌ها را در جایشان محکم کنید. اول قسمت بالا را انجام دهید سپس به پایین بروید. در نهایت قسمت‌های درازتر را سرجایشان محکم کنید.

همان‌طور که دیدید نحوه‌ی تعویض نوار گسکت درب خیلی ساده می‌باشد. حالا می‌توانید درب را ببندید و ببینید که آیا نوار گسکت جدید درب را درست کیپ می‌کند یا نه.

تعمیر تخصصی یخچال فریزر میشل

یخچال فریزر میشل یکی از مهمترین لوازم آشپزخانه و خانه می‌باشد که مواد غذایی را نگهداری می‌کند. گروه توربو سرویس با تکیه بر تکنسین‌های حرفه‌ای خود در زمینه تعمیر یخچال فریزر آماده ارائه خدمات سرویس و تعمیر یخچال فریزر شما می‌باشد. لطفاً برای درخواست تعمیرات یخچال فریزر با شماره شرکت توربو سرویس تماس بگیرید.




:: برچسب‌ها: نوار گسکت یخچال , تعمیر لوازم یخچال , تعمیر و نگهداری یخچال , تعمیر یخچال با ضمانت , تعمیر یخچال در منزل , تعمیر یخچال در شهرک غرب , تعمیر یخچال جنوب تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: